jó gondolatok

ide az kerül fel ami nyomot hagy bennem egy barát jó gondolata egy új üzlet ami tetszik minden olyan amit megszeretnék mutatni az egész világnak hogyan lehet élni gondolkodni pozitivan

harciuborka névjegye

44 vagyok közelítek az 45 höz és az orvosok nem láttak több éve amikor elindultam Péter Lakatos a te lábnyomodba mint a ti evangélistátok észre vettem amit réges régen megtanultam kínai mesterek és a japán mesterek mondtak az hogy mit érzel csak rajtad múlik. 42 éves koromban kezdtem aktívan futni mi holnap vagyis most vasárnap már a Balatoni 21 km t fogom futni…minden barátom kérdezi mi történt hogy hogy te nem ülsz le sorozatokat vagy focit nézni mindig a válaszom nincs arra nekem időm majd 80 évesen…a chi futást gyakorolva a pulzusom a kívánt szinten van…vagyis a harc kimenetele csak az agyadban döl el chipsz vagy mozgás a választás a tied, a szabad akarat. Istent sem lehet fotelből szolgálni…
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

